Filmy prostytutka, rzym

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje prostytutka, rzym. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Jack (George Clooney) jest zawodowym zamachowcem. Kiedy jedno z jego zadań w Szwecji przebiega nie po jego myśli, informuje swojego zleceniodawce Larry'ego, że jego następne zadanie będzie ostatnim. Zostaje wydelegowany na włoską wieś, gdzie rozkoszuje się wolnością w oczekiwaniu na ostatnią misję. Zazwyczaj czujny tym razem oddaje się w pełni rozmowom z tutejszym księdzem i uciechom cielesnym z piękną Włoszką Clarą (Violante Placido).
Znany gangster wymyka się z rąk policji i ucieka porwanym samolotem. W tej ucieczce pomaga mu pewien mafijny klan, ale jak brzmi stara maksyma - nic za darmo. W zamian ma on zdradzić im pewne informacje niezbędne do dokonania napadu.
Tragikomedia ukazująca dzieje nieudanego zamachu na Mussoliniego, przygotowanego przez młodego anarchistę Tunina (Giancarlo Giannini) przy współudziale pensjonariuszki rzymskiego domu publicznego Salomè (Mariangela Melato). Początkowo bardzo zdeterminowany, gotów poświęcić życie, po kilku dniach spędzonych w domu publicznym, Tunin zakochuje się w swej rzekomej kuzynce.


Suburra

7,1
Ostia, w pobliżu Rzymu. Ma tu powstać włoskie Las Vegas, o nazwie Suburra. W plątaninie skorumpowanych interesów powstaje projekt budowlany. Zaangażowanych jest kilka stron: państwo (nawet parlamentarzyści i ministrowie), Watykan, oraz kilka rodzin związanych z mafią. Jak sępy wokół trupa, wszyscy walczą o swój udział. Jednak zgodzili się pracować dla wspólnego interesu. Celem jest pokój. Ale dla kogo? Brutalna konfrontacja różnych aspirantów jest jednak nieunikniona. W okresie ośmiu śmiertelnych dni, domek z kart zawali się.
Los Angeles, Nowy Jork, Paryż, Rzym, Helsinki. W jaki sposób opisać te miasta, wyrazić ich charakter, wyjątkość? Jarmush postanawia oddać głos tym, którze znają je na wylot - taksówkarzom. W każdym mieście spędzamy noc w jednej z taksówek, w każdej towarzyszą nam inne przygody opowiadane w ojczystym języku mieszkańców poszczególnych miast. Wszystkie zaskakujące i okraszone innym humorem. Kalejdoskop przywar narodowych, temperamentów, kompleksów i ambicji.
Pietro Marchetti, dojrzały rzymski taksówkarz, ma niezliczone i interesujące przygody, gdy jest na służbie swoim samochodem "Zara 87". Rozpoczynając od dziewczyny o samobójczych zamiarach do starszego portiera, który powierza mu noworodka, aby oddał go do swojej matki prostytutki.

Rzym

7,1
Federico Fellini przedstawia nam poetycką wizję Wiecznego Miasta. Według reżysera, Rzym ma klika wymiarów, w których mieszają się przeszłość, teraźniejszość, przyszłość. Jest świetnym miejscem do oglądania widowiska życia. A także wielkiego widowiska końca świata. Wyobraża sobie, że koniec świata byłby w Rzymie spektaklem wysoko ocenionym i gorąco oklaskiwanym. Po czym wszystko można by zacząć od nowa, albo raczej odrodzić się. W filmie powracają liczne motywy i obsesje twórczości Felliniego.
Jep Gamberdella – przystojny, czarujący mężczyzna – pomimo pierwszych oznak starzenia się w pełni korzysta z miejskiego życia. Chodzi na szykowne kolacje i przyjęcia, gdzie jego bystry dowcip i przyjemne towarzystwo są zawsze mile widziane. Na tarasie jego rzymskiego apartamentu z widokiem na Koloseum, wydaje przyjęcia, na których "ludzka aparatura" rozbierana jest do naga i gdzie rozgrywana jest komedia nicości.
Rzym, rok 1492. Centrum chrześcijańskiego świata. Stolica Piotrowa. Biskupi Rzymu wynoszą i obalają królów, decydują o losach imperiów. Kościół toczy korupcja, a Innocenty VIII umiera. Jego miejsce na Tronie Piotrowym chce zająć wielu… Rodzina Borgiów to złożona, wielowątkowa opowieść o jednej z najbardziej kontrowersyjnych rodzin w historii. Jeremy Irons, zdobywca Oscara, wcielił się w rolę Rodriga Borgii, który, dzięki swej przebiegłości i bezwzględności, stał się najpotężniejszym człowiekiem w renesansowej Italii. Uprawiał symonię, angażował Kościół w liczne rozgrywki polityczne, mordował i zastraszał.
Wieczne Miasto nie zmienia się mimo upływu wieków: wciąż istnieje w nim grupa ludzi żyjąca poza społeczeństwem, dla której liczy się tylko zabawa, rozgłos i seks. Pieniądze nie są ważne, ponieważ nie stanowią dla niej problemu. W tym środowisku Rzymskiej bohemy Marcello Rubini, dziennikarz jednego z brukowców i niespełniony pisarz, czuje się jak ryba w wodzie. Opisując ekscesy i skandale z udziałem gwiazd, sam nie unika podobnego życia. Nie jest w stanie dochować wierności narzeczonej, ani tym bardziej odwzajemnić jej uczucia. Targany wciąż nowymi zachciankami: raz próbuje zdobyć amerykańską aktorkę, następnym wierzy w miłość do jednej z kochanek, czy też jest biernym obserwatorem sfingowanego objawienia Matki Boskiej. Takie "słodkie życie" prowadzi go do stopniowego oddalania się od prawdziwego życia - kontakty z ojcem, lub z coraz rzadziej widywanym przyjacielem są tego doskonałym przykładem.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…