Filmy relacja ojciec-córka, humor

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja ojciec-córka, humor. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Nastolatka z pomocą przyjaciół walczy z wampirami, demonami i innymi piekielnymi stworzeniami.
Serial opowiada o przeciętnej polskiej rodzinie mieszkającej w jednej z wrocławskich kamienic. Głowa rodziny, Ferdynand Kiepski całymi dniami siedzi ze swym synem Waldkiem przed telewizorem i popija piwo. Cały dom jest na głowie jego żony – Haliny – która jest pielęgniarką. Do tego dochodzi jeszcze babcia, która jest zapaloną fanką „Koziołka Matołka”.

Ant-Man i Osa

6,6
6,9
Kolejna odsłona ze świata Marvel Cinematic Universe, Ant-Man i Osa, to nowy rozdział historii o bohaterach, którzy potrafią zmieniać rozmiar na zawołanie. Po wydarzeniach przedstawionych w filmie Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów, Scott Lang staje przed licznymi dylematami jako ojciec i superbohater. Próbując pogodzić życie domowe z obowiązkami Ant-Mana, odnawia kontakt z Hope van Dyne i doktorem Hankiem Pymem, którzy mają dla niego nowe, pilne zadanie. Scott musi ponownie przywdziać kostium i dogadać się z Osą, by wspólnie z nią odkryć sekrety przeszłości.


Leniwy palacz skrętów (Seth Rogen) zostaje jedynym świadkiem morderstwa dokonanego z rąk złego barona narkotykowego (Gary Cole) i skorumpowanego policjanta (Rosie Perez). Kiedy za jego głowę zostaje wyznaczona cena, młodzieniec ucieka przed śmiercią zabierając ze sobą oszołomionego dealera (James Franco) oraz jego dostawcę (Danny McBride).

Spectre

6,4
Sekretna wiadomość sprawia, że brytyjski agent James Bond dowiaduje się o istnieniu złowrogiej organizacji. Ponieważ M zmuszony jest toczyć polityczną bitwę, w której stawką jest przyszłość tajnych służb, Bond w walce z potężną organizacją może liczyć głównie tylko na siebie.
Przybycie statku z angielskimi osadnikami i poszukiwaczami złota pod przywództwem pazernego gubernatora Ratcliffe'a zaalarmowało Indian. Wiedziona ciekawością młodziutka księżniczka Pocahontas obserwuje ich ze zdziwieniem i zainteresowaniem. Poznaje dzielnego kapitana Johna Smitha. Początkowa niechęć i nieufność szybko zanikają. Dziewczyna wprowadza przybysza w świat indiańskich wierzeń i przy pomocy swoich psotnych przyjaciół – szopa Miko i kolibra Flita – ukazuje mu piękno i potęgę przyrody. Przepełniona odwieczną mądrością, czterystuletnia Babcia Wierzba – mistyczna dusza zaklęta w pniu drzewa – uczy młodych wsłuchiwać się w głos serca i natury, pomaga im także znaleźć sposób, by zarówno przybysze, jak i rdzenni mieszkańcy, pochodzący z dwóch całkowicie odmiennych kultur i światów, mogli żyć razem w pokoju.
Dziedziczką królestwa Simby jest jego mała i lubiąca figle córka – Kiara. Wymyka się spod pieczy przyjaciół – Timona i Pumby – i trafia do zakazanego miejsca niepodlegającego władzy jej ojca. Tam poznaje psotnego Kovu, wybranego przez złego, i chciwego Skazę, by iść w jego ślady i kontynuować walkę o panowanie nad zwierzętami. Przepaść między słonecznym królestwem Simby a mrocznym światem Skazy pogłębia się wraz z dorastaniem Kiary i Kovu i umacnianiem się ich wzajemnej sympatii. Oboje, szukając swego miejsca w odwiecznym kręgu życia, przekonują się, że są jedyną nadzieją na pokonanie różnic dzielących te dwa tak odmienne światy i połączenie ich w jedno królestwo.
Carrie Fisher ze swadą i humorem opowiada na scenie o swoim barwnym, choć niełatwym życiu. Nie omija tematów związanych z burzliwym związkiem jej rodziców, dorastaniem w Hollywood czy własną karierą aktorską. Wspomina nieudane małżeństwo z Paulem Simonem i porusza kwestię swojego uzależnienia od narkotyków i alkoholu. Nie brakuje jej przy tym dystansu do siebie i lekkości języka. A trzeba przyznać, że Carrie ma o czym mówić. Jest aktorką, autorką scenariuszy i bestsellerowych książek – na podstawie jednej z nich powstał znany film Pocztówki znad krawędzi. Jej rodzicami byli piosenkarz Eddie Fisher, po którym, jak twierdzi, odziedziczyła psychozę maniakalno-depresyjną, i hollywoodzka gwiazda Debbie Reynolds. Fisher w wieku dziewiętnastu lat stała się ikoną popkultury, wcielając się w rolę księżniczki Lei w kultowej trylogii „Gwiezdne wojny”. Znakomity monodram Carrie Fisher, oparty na jej własnym scenariuszu i wyprodukowany przez stację HBO, został nagrany przed żywą publicznością. Produkcja bawi i wzrusza, a sama aktorka prezentuje się jako osoba obdarzona błyskotliwym poczuciem humoru, zmysłem autoironii, a także ciętym językiem. Za reżyserię filmu odpowiedzialni byli twórcy „Party Monster” oraz głośnych dokumentów „Głęboko w gardle” i „Becoming Chaz”, Fenton Bailey i Randy Barbato. Obraz został wyróżniony dwiema nominacjami do nagrody Emmy (najlepszy montaż, najlepsza produkcja w kategorii program variety/musical/komedia).
Słowa kluczowe

Proszę czekać…